Reklamation

SÅ HÄR GÖR DU EN REKLAMATION

—————————————————–

Trä är ett levande material med knoppor, sprickor m.fl. och vi är ju endast männsikor som kan göra fel.

Om olyckan är framme är processen lätt och du ska göra följande:

Skicka en mail till kontakt@homegoal.se med: Ordernummer, namn och adress samt bifoga minst 3 bilder av felet/skadan så skickar vi antingen en lös del som lätt kan ersättas, eller en helt ny produkt. (Skriv väldigt gärna så specifikt som möjligt vilka delar som skadan omfattar). Det gamla behöver du inte returnera –  vi litar på dig.
Vi vill gärna ha bilder för att bli duktigare och vi är faktiskt väldigt glada för att få dem, då dessa gör oss duktigare och även produkterna till era trädgårdar bättre.

Då produktionen finns i Danmark är det snabbt och enkelt att avsluta en reklamation. Du kan förvänta att få en reservdel eller en ny produkt inom 5-7 vardagar. Lätt, eller hur?