Frågor & svar

Här nedan hittar du svar på de vanligaste frågorna som våra kunder ställer oss.

Om du inte hittar svaret på din fråga här, eller om du vill ha mer information, är du välkommen att kontakta oss. Vi tycker faktiskt om att prata med våra kunder, därför kan du ringa oss mellan Måndag / Fredag 09:00 – 15:00

Kontakta oss via telefon: 010-750 23 37 eller e-post info@homegoal.se 

 

Q. Hur länge gäller er garanti?
A. Våra fotbollsmål omfattas alltid av tre års garanti.

Q. Vad kostar frakten?
A. Vi har ett fast pris på frakt: 39 kr. Det gäller oavsett hur mycket eller lite du beställer.

Q. Hur lång är er leveranstid?
A. Alla varor levereras inom 2-3 vardagar.

Q. Hur skickar ni produkterna?
A. Vi skickar alla våra försändelser via DB Schenker

Q. Vilket material är era mål tillverkade i?
A. Alla våra mål är tillverkade i trä och framställs manuellt.

Q. Hur betalar jag min order?
A. Hos oss kan du betala med Visa och mastercard, via Klarna Faktura och delbetaling

Q. Hur lång ångerrätt har jag?
A. Vi erbjuder 100 dagars ångerrätt och betalar alltid fraktkostnaden, för oss är det bra service.

Q. Vad kostar det att nyttja ångerrätten?
A. Vi upplever sällan att våra kunder ångrar sitt köp, men när det händer har vi bestämt att det ska vara gratis.


Q. Vad händer om jag inte är hemma när leveransen kommer?
A. Chauffören frågar först hos en granne men om ingen kan ta emot lämnas leveransen på närmsta postkontor eller utlämningsställe. Information om var du kan hämta din vara(or) lämnas i din postlåda.

 

 
VISA Master Klarna Klarna
Just nu är det 10 % rabatt på allt - skriv in koden PåMedKläderFotbolliAllaVäder i presentkortsfältet!